Retragerea din contrac


Toate produsele noastre sunt noi și acoperite de garanția producătorului, distribuitorului sau importatorului, în cazul în care un astfel de produs este acoperit de o garanție.

Zoofast nu poate fi responsabil pentru utilizarea necorespunzătoare a produsului.

 

Dacă mărfurile livrate au defecte, Clientul are dreptul de a returna bunurile sau de a le schimba pentru un produs nou, fără defecte. Acoperirea defectelor necesită decizia producătorului, distribuitorului sau importatorului. În cazul unui defect al produsului, după contactarea magazinului prin telefon sau e-mail, vă rugăm să trimiteți mărfurile deteriorate la adresa noastră de corespondență. După obținerea avizului producătorului, distribuitorului sau importatorului, vom restitui costul cumpărării sau vom înlocui produsele cu cele fără defecte. Aceste plângeri vor fi soluționate în termen de 14 zile lucrătoare.

Reclamațiile făcute din cauza diferențelor privind aspectul produsului pe site, datorită de ex. diferite setări ale monitorului nu vor fi tratate.

În conformitate cu prevederile din actul 2000-03-02 privind protecția anumitor drepturi ale consumatorilor și răspunderea pentru daunele cauzate de un produs periculos, un Client individual poate să se retragă dintr-un acord încheiat cu Magazinul, fără a preciza nici un motiv, declarație scrisă în termen de 10 (zece) zile de la data primirii Bunurilor. Pentru a respecta acest termen, este suficient să trimiteți declarația înainte de expirarea ei. Renunțarea unui client de la un acord nu depinde de plata oricărei sume de bani (compensare). Dreptul de a se retrage dintr-un acord la distanță nu se aplică unui client individual în cazurile specificate în articolul 10 actul 3 din actul 2000-03-02 privind protecția anumitor drepturi ale consumatorilor și răspunderea pentru daunele cauzate de un produs periculos, de asemenea în cazul Bunurilor care, datorită naturii lor, nu pot fi returnate sau care sunt perisabile.

În cazul în care un Client individual își exercită dreptul de a se retrage dintr-un contract de cumpărare încheiat cu Magazinul, Clientul este obligat să se întoarcă la Magazinul Mărfurilor în aceeași stare, cu excepția cazului în care schimbarea era necesară în domeniul de aplicare sau al managementului obișnuit. Bunurile trebuie returnate imediat, nu mai târziu de 14 (în cuvinte: paisprezece) de zile de la data depunerii declarației de retragere. Costurile de transport legate de returnarea Bunurilor către Magazin vor fi suportate de Client.

În cazul în care Clientul a plătit deja Bunurile, Magazinul trebuie să ramburseze imediat Clientului, până cel târziu în termen de 14 (în cuvinte: paisprezece) zile de la data depunerii declarației de retragere.

În cazul retragerii de la un acord, acest acord va fi considerat neîncheiat, iar Clientul precum și Magazinul vor fi eliberate de toate obligațiile.
Toate expedierile trebuie trimise la adresa magazinului:

Center Zoo sp. z o. o ..

Kokotów 703 în apropiere de Cracovia

32-002 Węgrzce Wielkie

POLONIA

 

 

Când primiți un transport, verificați condiția și conținutul cu curierul. În caz de avarie sau discrepanță între transport și comandă, pregătiți un "raport de daune".
Baza reclamației către magazinul nostru trimite un "raport de daune" la următoarea adresă: office@zoofast.ro

Site-ul utilizează cookie-uri pentru a furniza servicii în conformitate cuPolitica privind cookie-urile. Puteți specifica condițiile de stocare sau de acces la cookie-uri în browserul dvs.
înţeleg
pixel