Reglementări


Încheierea unui acord între cumpărător și vânzător poate să apară în două moduri. Cumpărătorul are dreptul înainte de a plasa un ordin de a negocia toate prevederile acordului cu vânzătorul, inclusiv modificarea următoarelor prevederi ale Regulilor. Aceste negocieri trebuie efectuate în scris și adresate adresei vânzătorului:

CENTER ZOO SP. Z O.O.
ul. Prądnicka 12
30-002 Cracovia

KRS 0000691214
NIP: 6772424074
REGON: 368050932

Dacă anulați Cumpărătorul cu posibilitatea de a încheia un acord privind negocierea individuală se aplică următorii termeni și legea aplicabilă.

 

§ 1
Definiții


• Adresă poștală - numele sau denumirea instituției situate în localitate (în cazul satului împărțit pe străzi: strada, numărul casei, numărul apartamentului sau sediul în cazul satului străzilor nedivizate: numele orașului și numărul de bunuri imobiliare), cod poștal și oraș .

• Adresa de reclamație:
ZOOFAST
Kokotów nr. 703
32-002 Węgrzce Wielkie

• Adresa pentru corespondență:

ZOOFAST
Kokotów nr. 703
32-002 Węgrzce Wielkie

• e-mail: office@zoofast.ro

• Dovada achiziției - factură, factură sau chitanță emisă în conformitate cu Legea privind impozitul pe bunuri și servicii din 11 martie 2004, astfel cum a fost modificată, precum și alte legi aplicabile.

• Carte de produs - o subpagină cu un singur magazin care conține informații despre un singur produs.

• Client - o persoană adultă cu capacitate deplină juridică, persoană juridică sau o unitate organizatorică, fără personalitate juridică, și având capacitatea de a încheia acte juridice ale Vânzătorului face achiziția direct legate de activitatea sau activitatea profesională.

• Codul civil - Legea Codului Civil din 23 aprilie 1964, cu modificările ulterioare.

• Codul de bune practici - un set de reguli de conduită, în special standardele, etice și profesionale, prevăzute la articolul 2 puncte. 5 din Legea privind combaterea practicilor comerciale neloiale din 23 august 2007, astfel cum a fost modificată.

• Consumatorul - persoană adultă cu capacitate juridică deplină, ceea ce face achiziția de la Vânzător nu este direct legat de afaceri sau activității sale profesionale.

• Cos de cumparaturi - lista produselor preparate din produse oferite în magazin, pe baza alegerii cumpărătorului.

• Cumpărător - atât consumator, cât și client.

• Locul livrării - adresa poștală sau punctul de colectare indicat în comandă de către cumpărător.
• lucruri de eliberare a cuplului - momentul în care cumpărătorul sau indicat de acesta pentru a primi o terță persoană sau entitate juridică vor beneficia de posesie.

• Dreptul consumatorilor - Legea drepturilor consumatorilor din 30 mai 2014.

• Produs - suma minimă și indivizibilă de lucruri care pot face obiectul contractului și care este dat în magazinul Vânzătorului ca o unitate de măsură în determinarea prețului (preț / unitate).

• Obiectul contractului - produsele și livrarea care fac obiectul contractului.

• Obiectul serviciului - obiectul contractului.

• centrul de recepție - locul de publicare a lucrurilor care nu sunt adresa poștală menționată în declarația pusă la dispoziție de către Vânzător în magazin.

• Articol - un articol mobil care poate sau poate face obiectul unui contract.

• Shop - Serviciu de internet disponibil la krakvet.pl, prin care cumpărătorul poate plasa o comandă.

• Vânzător:

CENTER ZOO SP. Z O.O.
Prądnicka 12,
30-002 Cracovia
KRS 0000691214
NIP: 6772424074
REGON: 368050932

• Sistem - un set de dispozitive și software care oferă procesare și stocare a cooperat, precum și trimiterea și primirea de date prin rețele de telecomunicații prin utilizarea adecvată pentru tipul de dispozitiv de capăt de rețea, numit în mod obișnuit pe Internet.

• Data scadenței - numărul de ore sau zile lucrătoare de pe cartea produsului.

• Contract - un contract încheiat în afara sediului sau la distanță, în sensul Legii privind drepturile consumatorilor din 30 mai 2014 în cazul consumatorilor și a unui contract de vânzare în sensul art. 535 din Codul civil din 23 aprilie 1964 pentru Cumpărători.

• Defect - defect fizic și defect legal.

• Defecțiune fizică - neconformitatea elementului vândut cu contractul, în special dacă elementul:
 - nu are proprietăți pe care acest tip de lucru ar trebui să le aibă datorită scopului contractului marcat sau rezultat din împrejurări sau destinații;
 - nu există nici o proprietate despre existența pe care Vânzătorul le-a furnizat consumatorului;
 - nu este potrivit în scopul căruia Consumatorul a informat Vânzătorul cu privire la încheierea contractului, iar Vânzătorul nu a ridicat nici o obiecție față de o astfel de destinație;
 - a fost livrat consumatorului într-o stare incompletă;
 - în caz de instalare și punere în funcțiune incorectă, dacă aceste activități au fost efectuate de către Vânzător sau de o terță parte pentru care este răspunzător Vânzătorul sau de către consumator care a respectat instrucțiunile primite de la Vânzător;
 - nu are caracteristicile prevăzute de fabricant sau de reprezentantul său sau persoana care introduce produsul pe piață ca parte a activității sale și o persoană care, prezentându-și numele, marca sau alt semn distinctiv pe elementul său, se prezintă ca producător, cu excepția că vânzătorul nu cunoștea aceste asigurări sau, în mod judicios, nu putea cunoaște sau nu putea afecta decizia consumatorului de a încheia contractul sau dacă conținutul acestora a fost corectat înainte de încheierea contractului.

• Defecțiune juridică - situație în care un element vândut este deținut de un terț sau este grevat de dreptul unei terțe părți și dacă limitarea utilizării sau a eliminării unui element rezultă dintr-o decizie sau decizie a unei autorități competente.

• Buletin informativ - trimiterea informațiilor publicitare prin intermediul mijloacelor de comunicare electronică (de exemplu, e-mail, mesaje SMS).

• Comandă - Declarația de intenție a cumpărătorului făcută prin magazin care specifică în mod clar: tipul și cantitatea produselor; tipul de livrare; tipul de plată; locul emiterii lucrurilor, detaliile cumpărătorului și direcționarea directă spre încheierea unui acord între cumpărător și vânzător.


§ 2
Condiții generale

Contractul se încheie în limba poloneză, în conformitate cu legea poloneză și cu aceste regulamente.
Locul livrării trebuie să fie pe teritoriul Republicii Polone.
Vânzătorul este obligat și se angajează să furnizeze servicii și să furnizeze obiecte fără defecte.
Toate preturile cotate de Vanzator sunt exprimate in moneda poloneza si sunt preturi brute (inclusiv TVA). Prețul produselor nu include costul livrării, care este specificat în lista de prețuri de livrare.
Vânzătorul nu acordă Cumpărătorului o garanție în sensul art. 577 din Codul civil, dar informează despre garanțiile emise de terți pentru produsele din magazin.
schimbul de confirmare, consolidarea, asigurarea tuturor dispozițiilor relevante ale acordului, în scopul de a avea acces la aceste informații, în viitor, ia forma: a. Confirmarea comenzii prin trimiterea prin ordine de e-mail, factura pro forma, informații cu privire la dreptul de retragere, a acestor regulamente în versiunea pdf, formularul de retragere a modelului într-o versiune pdf, link-uri către auto-descărcare a reglementărilor și modelul de retragere din contract; B. Să se alăture ordinului completat, trimis la locul indicat de lucruri imprimate problemă: dovada achiziționării, informații cu privire la dreptul de retragere, prezentul regulament, modelul de retragere forma L anul trecut, consumatorul este de acord, pe un alt suport durabil.
Vanzatorul nu percepe nicio taxă pentru a comunica cu el, folosind mijloacele de comunicare la distanță, iar Cumpărătorul va suporta costurile în suma care rezultă din acordul am încheiat cu un furnizor terț în numele său un anumit serviciu care permite comunicarea la distanță.
justifică vânzător la cumpărător care beneficiază de sistem, buna funcționare a magazinului în următoarele browsere: IE versiunea 7 sau mai târziu, Firefox versiunea 3 sau mai târziu, Opera versiunea 9 sau mai mare, Chrome versiunea 10 sau o versiune ulterioară, Safari cu cele mai recente versiuni de Java și Flash, pe ecrane cu o rezoluție de orizontal peste 1024 px. Utilizarea software-ului terță parte care afectează funcționarea și funcționalitatea browsere: Internet Explorer, Firefox, Opera, Chrome, Safari poate afecta afișarea corectă a magazinului, astfel încât, în scopul de a obține funcționalitatea completă magazin krakvet.pl, acestea ar trebui să fie toate off.
Cumpărătorul poate folosi opțiunea de a-și aminti datele de către magazin pentru a facilita procesul de plasare a unei alte comenzi. În acest scop, cumpărătorul trebuie să furnizeze numele de utilizator și parola necesare pentru a accesa contul său. De utilizator și parola sunt șirul stabilite de către cumpărător, care este obligat să le păstreze secrete și de a proteja împotriva accesului neautorizat de către terți. Cumpărătorul are posibilitatea de a vizualiza, corecta, actualiza datele și șterge contul în orice moment.
Vânzătorul aplică codul de bune practici.

§3
Încheierea contractului și punerea în aplicare


Comenzile pot fi plasate 24 de ore pe zi.

Pentru a plasa o comandă, cumpărătorul trebuie să efectueze cel puțin următorii pași, dintre care unele pot fi repetate de mai multe ori:
• alegerea tipului de plată;
• selectarea locului de eliberare a elementului;
• adăugarea unui produs în coș;
• alegerea tipului de livrare;
• plasarea unei comenzi în magazin cu ajutorul butonului "Obligațiuni de plată".

Cumpărătorul poate plasa o comandă prin telefon.

Încheierea contractului cu consumatorul are loc la momentul plasării comenzii.
performanța de consum a contractului plătit în numerar la livrare va avea loc imediat, iar comenzile plătite prin transfer bancar sau prin sisteme electronice de plată după ce contul consumatorilor de plată Vânzător.
Încheierea unui acord cu clientul are loc după acceptarea comenzii de către Vânzător, care va notifica clientul în termen de 48 de ore de la comanda.
Executarea contractului clientul a plătit pentru descărcarea imediat după încheierea contractului și ordinele platite prin transfer bancar sau prin intermediul sistemului electronic de plăți după încheierea contractului și plata este contul de client Vânzătorului.
Punerea în aplicare a ordinelor clienților pot fi dependente de plata integrală sau parțială a valorii contractului sau de a obține limita de credit comercial de cel puțin valoarea comenzii sau acordul vânzătorului de a trimite ordine de COD (ramburs).
Trimiterea contractului în termenul specificat pe foaia, și pentru comenzile de mai multe produse, în cea mai lungă perioadă de anumite produse de pe carduri. Perioada începe de la momentul procesării comenzii.
Postul achiziționat este un contract cu cumpărătorul ales de documentul de vânzări selectate trimis de către cumpărător tipul de livrare specificat de către Cumpărător în ordinea lucrurilor locul eliberării, împreună cu anexele aferente, menționate la § 2 punctul 6b sau în cazul în care consumatorul este de acord, pe un alt suport durabil.

§4
Dreptul de a se retrage din contract


Consumatorul are dreptul, conform art. 27 dreptul consumatorului Dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță, fără a da nici un motiv și fără costuri, cu excepția celor menționate la articolul. 33, art. 34 din dreptul consumatorilor.
Termenul limită de a se retrage dintr-un contract la distanță este de 30 de zile de la lansarea de lucruri, iar termenul este de ajuns pentru a trimite o declarație înainte de expirarea acesteia.
Declarația de retragere din contract Consumatorul poate depune formularul, care este atașat ca Anexa 2 la Legea consumatorului, pe un formular disponibil la Krakvet .com / return-formă sau orice altă formă scrisă compatibilă cu dreptul consumatorului.
Vânzătorul permite posibilitatea de a depune o declarație de retragere din contract sub forma unui e-mail sau telefonic.
Vanzatorul va confirma imediat consumatorului de e-mail (în funcție de încheierea contractului și o alta în cazul în care a fost dat într-o declarație complexă) primirea declarației de retragere din contract.
În cazul retragerii din contract, contractul este considerat nul și neavenit.
Consumatorul este obligat să se întoarcă favoarea Vânzătorului imediat, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data la care sa retras din contract. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să trimiteți elementele înainte de expirarea acesteia.
Consumatorul trimite înapoi articolele care fac obiectul contractului, din care a demisionat pe cheltuiala proprie și pe riscul său
Consumatorul nu suportă costurile de conținut digital, oferind, care nu sunt stocate pe un suport material, dacă nu de acord cu o astfel de obligație înainte de termenul limită de a se retrage din contract sau nu a fost informat cu privire la pierderea dreptului de retragere atunci când a da un astfel de consimțământ, sau antreprenorul nu cu confirmare în conformitate cu art. 15 alin. 1 și art. 21 par. 1. Dreptul consumatorilor.
Consumatorul este responsabil de scăderea valorii activului care face obiectul acordului și ca urmare a utilizării într-un mod care merge dincolo de ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a lucrurilor.
Vânzătorul trebuie imediat, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii notificării de retragere din contract de către consumator a reveni consumatorului toate realizate de plăți l, inclusiv costul de livrare de bunuri, și în cazul în care consumatorul a ales metoda de altul decât cel de livrare regulat costisitoare oferite de Vânzător de livrare Vânzătorul nu va rambursa consumatorului costuri suplimentare în conformitate cu articolul 33 din Legea privind protecția consumatorilor.
Vanzatorul va rambursa folosind aceeași metodă de plată, care a folosit consumatorul, cu excepția cazului în care consumatorul a convenit în mod expres o altă metodă de plată care nu implică pentru el orice costuri.
Vanzatorul poate reține plata de rambursare primite de la consumator la primirea elementelor din spate sau livra de dovezile de consum a referințelor sale, în funcție de care are loc primul eveniment.
În conformitate cu articolul 38 din Legea privind protecția consumatorilor, consumatorul nu are dreptul să se retragă din contract:
în care prețul sau remunerația depinde de fluctuațiile de pe piața financiară asupra căreia vânzătorul nu are nici un control, și care poate avea loc înainte de termenul limită de a se retrage din contract;
în care obiectul serviciului este un articol neprefabricat, fabricat în conformitate cu specificațiile consumatorului sau care servesc la satisfacerea nevoilor sale individuale;
în care obiectul serviciului este un obiect deteriorat rapid sau având o durată de depozitare scurtă;
în care obiectul dispoziției este lucrul livrat într-un pachet sigilat, care după deschiderea ambalajului nu poate reveni din motive de protecție a sănătății sau de igienă, în cazul în care ambalajul a fost deschis după livrare;
în care obiectul avantajului sunt lucruri care după livrare, datorită naturii lor, sunt inseparabil legate de alte lucruri;
în care obiectul serviciului este înregistrări sonore sau vizuale sau programe informatice livrate într-un ambalaj sigilat, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
pentru furnizarea de conținut digital care nu este stocat pe un suport material, dacă performanța a început cu acordul expres al consumatorului, înainte de termenul limită de a se retrage din contract și după ce a informat comerciantul pierderii sale dreptului de retragere;
pentru difuzarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția unui contract de abonament.

§5
garanție


Vânzătorul bazat pe art. 558§1 din Codul Civil exclude complet răspunderea față de clienți din cauza unor defecte fizice și juridice (garanție).
Vânzătorul este răspunzător față de consumator în condițiile prevăzute la art. 556 din Codul civil și cele ulterioare pentru defecte (garanție).
În cazul unui contract cu un consumator, în cazul în care a fost găsit un defect fizic în termen de un an de la livrarea articolului, se presupune că acesta a existat în momentul trecerii pericolului la consumator.
Consumatorul, dacă elementul vândut are un defect, poate:
• să prezinte o declarație prin care să solicite o reducere a prețului;
• să depună o declarație de retragere din contract;
cu excepția cazului în care vânzătorul, imediat și fără inconveniente excesive, schimbă produsul defect pentru un defect sau îndepărtează defectul. Cu toate acestea, în cazul în care lucrul a fost deja înlocuit sau reparat de Vânzător sau Vanzatorul nu a îndeplinit obligația de a face schimb de lucruri lipsite de defecte sau de îndepărtare a defectelor, nu au dreptul la un element de înlocuire sau de ștergere defect.
Consumatorul poate locul propus de către Vânzător pentru a elimina defectele necesita schimbul de lucruri lipsite de defecte sau în loc de schimb de lucruri necesită îndepărtarea defectelor, cu excepția cazului în care aduce lucrurile în conformitate cu acordul într-o manieră aleasă de consumator este imposibilă sau ar necesita costuri excesive în comparație cu metoda propusă de Vânzător , prin evaluarea acestor costuri, să ia în considerare valoarea fără defecte mărfurilor, precum și importanța tipului de defecte, și, de asemenea, ia în considerare neplăcerile la care subiectul a satisface altfel consumatorilor.
Consumatorul nu se poate retrage din contract în cazul în care defectul este irelevant.
• Consumatorul, dacă articolul vândut are un defect, poate de asemenea:
• cere înlocuirea lucrurilor fără defecte;
• solicitați eliminarea defectului.
Vânzătorul este obligat să înlocuiască elementul defect cu unul lipsit de defecte sau să înlăture defectul într-un timp rezonabil fără inconveniente excesive pentru consumator.
Vânzătorul poate refuza cererea consumatorului la reparație, dacă aduse în conformitate cu acordul lucrurile eronate în modul ales de cumpărător este imposibilă sau în comparație cu un alt mod posibil de a aduce cu privire la conformitatea cu acordul ar necesita costuri excesive.
În cazul în care, în cazul în care elementul este defect a fost instalat, consumatorul poate solicita dezasamblarea vânzătorului și reasamblarea după schimbul liber de defecte sau eliminarea defectelor, cu toate acestea, vi se cere să plătească o parte din costurile aferente depășesc prețul lucrului vândut, sau poate cere vânzătorului să plătească o parte din costurile demontare și reasamblare, până la prețul articolului vândut. În cazul neîndeplinirii obligației de către Vânzător, Consumatorul este autorizat să efectueze aceste activități pe cheltuiala și riscul Vânzătorului.
Un consumator care își exercită atribuțiile garanției este obligat pe cheltuiala Vanzatorului de a livra pentru adresa de defect o plângere, iar dacă din cauza naturii lucrurilor sau modul in care este montat pentru a oferi lucruri pentru consumatori ar fi extrem de dificil, consumatorul este obligat să împartă în beneficiul vânzătorului la punctul lucru care este localizat. În cazul neîndeplinirii obligației de către Vânzător, Consumatorul are dreptul de a trimite elementele înapoi pe cheltuiala și riscul Vânzătorului.
Cheltuielile de înlocuire sau reparare sunt suportate de către Vânzător, cu excepția situației descrise la § 4 punctul 10.
Vânzătorul este obligat să accepte de la consumator un element defect în cazul înlocuirii elementului gratuit cu defecte sau retragerea din contract.

Vânzătorul va răspunde în termen de paisprezece zile la:
• o declarație privind cererea de scădere a prețului;
• o declarație de retragere din contract;
• cerând schimbul de lucruri pentru ceva fără defecte;
• solicitați eliminarea defectului.

În caz contrar, se consideră că a considerat că declarația sau cererea consumatorului este justificată.
Vânzătorul este în garanție, în cazul în care defectul fizic este găsit înainte de expirarea a doi ani de la livrarea de bunuri către consumator, iar în cazul în care lucrul vândut este utilizat înainte de sfârșitul anului, deoarece eliberarea de articole de consum.
îndepărtarea consumatorilor Revendicarea defectelor sau înlocuirea bunurilor vândute pentru a elibera de defecte expiră la un an de la data constatării defectelor, dar nu înainte de doi ani au trecut de la eliberarea lucrurilor consumatorului, iar în cazul în care a vândut lucru utilizat în termen de un an de la momentul eliberarea de articole către consumator.
În cazul în care sunt specificate de către vânzătorul sau producătorul de articole de raft pentru a utiliza capete după doi ani de la livrarea de bunuri către consumator, vânzătorul este responsabil în garanție pentru defecte fizice constatate acest lucru înainte de această dată.
Datele menționate la punctele 15-17 §5 Consumatorul poate face o declarație de retragere din reducerea contractului sau a prețului din cauza defectelor în lucrurile fizice vândute, iar în cazul în care consumatorul a cerut schimbul de lucruri libere de orice defecte sau remedierea defectului, termenul limită pentru a depune o declarație de retragere din contractul sau reducerea prețurilor începe cu expirarea inexactă a termenului limită pentru înlocuirea elementului sau înlăturarea defectului.
În cazul unei anchete în fața unei instanțe sau a unui tribunal arbitral al uneia dintre puterile perioadei de garanție pentru punerea în aplicare a altor puteri de care se bucură consumatorul cu privire la acestea, se suspendă până la finalizarea procedurii. Respectiv se aplică, de asemenea, o procedură de mediere, termenul limită pentru punerea în aplicare a altor drepturi prevăzute de garanție, consumatorul are dreptul, începe să curgă de la data respingerii aprobării instanței a acordului de soluționare în fața unui mediator sau încetarea medierii ineficiente.
Pentru a exercita atribuțiile prevăzute de garanție pentru defecte juridice ale lucrului vândut este utilizat §5 punctele 15-16, cu condiția ca perioada începe din ziua în care a știut consumatorul despre existența unor defecte, iar în cazul în care consumatorul a știut de existența unor defecțiuni apărute ca urmare a Procedura terților - de la data la care decizia emisă într-o litigiu cu o terță parte a devenit definitivă.
În cazul în care, din cauza unor defecte lucrurile de consum a depus o declarație de retragere din contract sau reducerea prețului, acesta poate pretinde despăgubiri pentru prejudiciul suferit de care a atribuit contractul, fără să știe despre existența unor defecte, chiar și în cazul în care prejudiciul a fost rezultatul unor circumstanțe pentru care Vânzătorul nu este responsabil, în special, poate solicita contractul de rambursare, costul de preluare, transport, depozitare și asigurare a mărfurilor, rambursarea cheltuielilor, în măsura în care nu a abordat beneficiile acestora, și nu a primit o rambursare de la un al treilea proces de partid și de rambursare. Acest lucru nu aduce atingere dispozițiilor privind obligația de reparare a daunelor pe principii generale.
Trecerea termenului limită pentru a determina orice defecte nu exclude puterile de garanții, în cazul în care vânzătorul ascuns în mod fraudulos defectul.

§ 6
Politica de confidențialitate și securitatea datelor personale


Administratorul bazelor de date cu date personale furnizate de Consumatorii magazinului este Vânzătorul.
Vanzatorul este de acord cu protecția datelor cu caracter personal, în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal din 29 august 1997 și Legea privind serviciile electronice din 18 iulie 2002. Cumpărătorul care transmite datele sale cu caracter personal Vânzătorului la plasarea comenzii este de acord cu prelucrarea acestora de către Vânzător în vederea finalizării comenzii. Cumpărătorul are posibilitatea de a vizualiza, corecta, actualiza și șterge datele sale personale în orice moment.
Regulile detaliate pentru colectarea, procesarea și stocarea datelor cu caracter personal utilizate pentru procesarea comenzilor de către magazin sunt descrise în Politica de confidențialitate

§ 7
Dispoziții finale


Nici una dintre prevederile acestor regulamente nu intenționează să încalce drepturile Cumpărătorului. Există, de asemenea, poate fi interpretată în acest fel, ca și în cazul nerespectării oricărei părți a normelor privind legislația aplicabilă Vendor declară capitularea necondiționată și la aplicarea prezentei legi în locul dispoziției contestate din Regulamentul.
Modificări ale Regulamentului și domeniul de aplicare al acestora Cumpărătorii înregistrați va fi notificat prin e-mail (indicată la înregistrare sau comanda de e-mail). Notificarea va fi trimisă cu cel puțin 30 de zile înainte de intrarea în vigoare a noilor reglementări. Modificările vor fi introduse pentru a adapta reglementările la statutul juridic aplicabil.
Versiunea actuală a reglementărilor este întotdeauna la dispoziția cumpărătorului în regulamentele. În cursul contractului și pe toată perioada de îngrijire post-vânzare cumpărător supuse reglementărilor aprobate de acesta atunci când comanda. Cu excepția cazului în care consumatorul consideră că este mai puțin favorabilă pentru curentul și să informeze Vânzătorul cu privire la selectarea curentului, după caz.
În materiile care nu intră sub incidența prezentului regulament, se aplică dispozițiile legale aplicabile. Disputele, în cazul în care prifile consumatorului rezolvă pe calea procedurilor de mediere în fața inspectoratelor provinciale ale procesului de inspecție comercială sau procedurilor de arbitraj la Inspectoratul Regional de Inspecția Comerțului sau prin metode echivalente și legale przedsądowych sau soluționarea litigiilor este indicată de consumator extrajudiciar. În ultimă instanță, problema este soluționată de o instanță locală și de fapt.

Kokotów, 25 Martie 2019

Site-ul utilizează cookie-uri pentru a furniza servicii în conformitate cuPolitica privind cookie-urile. Puteți specifica condițiile de stocare sau de acces la cookie-uri în browserul dvs.
înţeleg
pixel