regulamentul magazinului

Regulamentul Magazinului Zoologic Online ZOOFAST
(denumit în continuare: Regulament)



I. Magazin
1. Magazinul Zoologic Online ZOOFAST (denumit în continuare: Magazin), funcționează pe adresa www.zoofast.ro este condus de Krakvet.pl sp. z o.o. cu sediul în localitatea Kokotów, număr 703(cod poștal: 32-002, poșta Węgrzce Wielkie), înscris în registrul de companii condus prin Judecătoria Regională din Krakowa-Śródmieścia din Cracovia, XI Departamentul Economic Național Registru Juridic, sub numărul KRS: 0000558150, NIP: 6832085961.
2. În scopul facturării pentru Clienții individuali și Clienții corporativi Magazinul foloseș-te contul bancar cu numărul: RO75INGB0001008513998910  (denumit în continuare: Contul Bancar al Magazinului).
3. Adresa de corespondență și pentru returnări este adresa depozitului și ghișeul de plată a Magazinului, Kokotów 703, 32-002 Węgrzce Wielkie, Polonia.
4. Puteți contacta Magazinul în următoarele moduri:
în scris cu o scrisoare trimisă pe adresa de corespondență
completând  corespunzător formularul de contact de pe pagina de internet a Magazinului
prin intermediul poștei electronice, timițând mesaj pe adresa de e-mail a Magazinului: office@zoofast.ro
prin telefon la numărul: 373746112 de luni până vineri (cu excepția zilelor libere legale) între orele 9:00-16:00.

II. Clienții
1. Clientul Magazinului poate să fie Clientul individual sau Clientul corporativ (denumit în continuare: Client).
2. Clientul individual al Magazinului poate fi o persoană fizică având capacitate deplină pentru activități legale, făcând cumpărături în scopuri care nu au legătură cu activitatea lor profesională sau economică, fiind consumator în conformitate cu legea din ziua 2 martie 2000 privind protecția drepturilor consumatorilor și răspunderea pentru prejudiciile cauzate de produsele periculoase (denumit în continuare: Client individual).
3. Clienții corporativi ai Magazinului sunt acei clienți în afară de cei menționați în punctul II.2. a Regulamentului, în special persoane fizice care desfășoară o activitate economică, persoane juridice și unități organizaționale fără personalitate juridică, care legea recunoaște capacitatea juridică, făcând cumpărături în scopuri legate de
activitatea profesională sau economică (denumit în continuare: Client corporativ). Dacă aveți îndoieli se consideră ca persoana care efectuează cumpărarea, în numele Clientului corporativ are autorizare pentru efectuarea acestor achiziționări.
4. Utilizând Magazinul necesită dispunerea de către Client a unui computer cu urmă-toarele cerințe minime tehnice:
a) accesul la internet
b) un program navigator Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome, Opera sau Internet Explorer
c) instalat cu fișa Macromedia FlashPlayer
d) activat serviciul JavaScript, rame și stiluri CSS
e) dezactivată blocarea ferestrelor de tip pop-up (pop-up windows)
f) adresă de e-mail activă
g) număr de telefon activ.
5. Clienților le este strict interzis să furnizeze conținuturi cu caracter ilegal. Magazinul         își rezervă dreptul de a șterge imediat conținuturile ilegale de pe pagina de internet a Magazinului cu caracter ilegal.

III. Contul Clientului
1. Clientul poate să deschidă un cont al Clientului prin înregistrarea pe pagina de internet a Magazinului. În acest scop Clientul este obligat să completeze corect formularul  de înregistrare, în special cu:
a) completarea datelor personale necesare (inclusiv datele de adresă), adresa de e-mail (constituind loginul Clientului) și stabilirea parolei
b) depunerea declarației prin bifarea corespunzătoare a căsuței cu privire la citirea conținutului a Regulamentului
c) acordul de acceptare prin bifarea corespunzătoare a căsuței pentru a plasa datele personale a Clientului în baza Krakvet.pl sp. z o.o. și prelucrarea lor și punerea la dispoziție altor persoane, cum ar fi firmele de curierat și operatorii de plată în scopul realizării contractelor și folosirea paginii de internet a Magazinului.
d) Acordul cu acceptarea prin bifarea corespunzătoare a căsuței corespunzătoare pentru utilizarea gratuită, publicarea, copierea, modificarea și distribuția de către Krakvet.pl sp. z o.o. informațiile postate de către Clienți pe site, în special opinii, evaluări și comentarii.
2. Efectuând înregistrarea, Clientul poate są-și dea acordul de acceptare prin bifarea corespunzătoare a căsuței pentru preluarea și prelucrarea de către Krakvet.pl sp. z o.o. introduse de către Client a datelor personale după îndepărtarea tuturor marcajelor de identificare a Clientului sau terminalul al rețelei  de telecomunicație sau sistemul teleinformatic, care este folosit de Client, în care la furnizarea acestor date la o a treia persoană numai în scopuri de publicitate, analiza pieței și comportamentul și preferințele Clientului, utilizarea acestor informații pentru a îmbunătățirea calității serviciilor oferite de către Magazin.
3. Clientul poate de asemenea în momentul înregistrării să-și dea acordul prin bifarea corespunzătoare a căsuței pentru a primi informații comerciale în conformitate cu legea din ziua 18 iulie 2002 cu privire la serviciile pe calea electronică.
4. Depunerea declarațiilor subliniate în punctele 1 b, c, d este obligatorie pentru înregistrarea, deschiderea contului Clientului și apoi efectuarea tranzacțiilor în Magazin de către Clientul înregistrat.
5. Depunerea de către Client a declarațiilor de intenție descrise în punctele 2 și 3 nu sunt obligatorii pentru efectuarea înregistrării.
6. Folosind serviciile Magazinului nu depinde de efectuarea înregistrării de către Client.
7. Crearea contului de către Client:
a) permite verificarea pe pagina de internet a Magazinului statutul realizării comenzii.
b) permite Clienților publicarea pe pagina de internet a Magazinului opinii, evaluări și comentarii, de asemenea folosind un pseudonim  ales de către Client
c) este o condiție ca Clientul să participe în organizarea de către Magazin la programele de fidelitate, care reguli sunt definite separat în regulament.
8. Clientul poate în orice moment să-și schimbe datele din contul Clientului și să-și șteargă contul Clientului fără a preciza motivul.
9. Magazinul își rezervă dreptul de a șterge contul Clientului și toate datele colectate pe acest cont fară a preciza motivul, în special, în cazul comportamentului necorespunzător a Clientului cu acest Regulament, inclusiv dacă Clientul va furniza conținuturi ilegale.

IV. Mărfuri
1. Magazinul oferă mărfuri şi servicii ( denumite în continuare: Mărfuri).
2. Toate Mărfurile prezentate sunt din fabrică noi.
3. Magazinul în cadrul activităţii desfăşurate nu prestează servicii de expediere, livrare, trimitere sau transportul Mărfurilor cumpărate de către Clienţi din Magazin nici nu încheie în numele Clienţiilor contracte de expediere, trimitere, transport sau alte asemănătoare contracte cu orice părți terţe.
4. Destinul Mărfurilor este subliniat exclusiv în instrucțiunile de utilizare date de producători pe etichetele Mărfurilor.
5. Anunțuri, publicitatea, prețurile și alte informații, postate pe pagina de internet a Magazinului constituie invitația de a încheia contractul din înțelesul codului civil.
6. Magazinul își rezervă dreptul de a face modificări, de a revoca  reducerile precum și campaniile promoționale, reglementate de regulamente separate, puse la dispoziție pe site-ul Magazinului. Promoțiile nu se cumulează, dacă regulamentul acțiunii de promovare nu prevede altfel. Produsele promoționale, cadouri gratuite sau produsele care nu sunt permanent în oferta Magazinului sunt disponibile în cantități limitate. Realizarea comenzilor la aceste produse depinde de ordinea primirii comenzilor de la Clienți. Magazinul își rezervă dreptul de a schimba produsul promoțional cu altul, care este disponibil în momentul primirii comenzii de la Client.
7. Magazinul își rezervă dreptul de a retrage un asortiment din Magazin în special a acelor Mărfuri, care nu sunt disponibile la producători, distribuitori sau importatorii Magazinului.

V. Prețul
1. Prețurile tuturor Mărfurilor din asortimentul Magazinului sunt definite în moneda țării (brut).
2. Clientul poate la alegerea sa să facă plata a prețului specificat în zlotul polonez (PLN) de asemenea în lei (RON). Clientul poate afla valoarea plății în lei (RON) prin selectarea ferestrei pe pagina de internet a Magazinului a monedei adeg-vate. Această opțiune poate fi dezactivată în orice moment de către Client.
3. Prețurile Mărfurilor cuprind toate taxele precum și taxele vamale și sunt exprimate în suma brută. Prețurile mărfurilor nu cuprind costuri de livrare a Mărfurilor către Clienți.
4. În cazul depunerii comenzii cu o valoare brută mai mare de 149,00 PLN (în cuvinte: o sută patruzeci si nouă zloți) sau 149 RON (în cuvinte: o sută patruzeci si nouă lei) și alegerea modalității de preluarea sau livrarea mărfurilor comandate prin încredințarea livrării de Sendfast sp. z o.o. sp.k. (numit în continuare: Sendfast), descris în punctul VIII a Regulamentului, Magazinul acordă o reducere la realizarea comenzilor în valoare de 1,00 PLN (în cuvinte: unul zlot) sau 1,00 RON (în cuvinte: unul lei). Pentru sensul prezentei secțiuni a punctului din Regulamentul Magazinului execută valoare de conversie redusă după o rată de conversie fixă de 1,00 PLN = 1,00 RON.
5. Magazinul își rezervă dreptul da a modifica prețurile Mărfurilor. Acest drept nu influențează prețurile Mărfurilor comandate înainte de data intrării în vigoare a prețului nou.


VI. Încheierea contractului și realizarea

1. Comenzile pot fi plasate 24 de ore pe zi .
1. I) Pentru plasarea comenzii Clientul ar trebui să efectueze cel puțin următoarele etape, din care o parte pot fi de mai multe ori repetate:
a) selectarea modului de plată; 
b) selectarea locației de livrare a mărfurilor;  
c) adăugarea în coș a produselor; 
d) selectarea modului de livrare;
e) depunerea în magazin a comenzii prin folosirea butonului  „Comand cu  obligația de a plăti”.
    II) Clientul poate să depună comanda de asemenea telefonic sau prin e-mail.
2. Încheierea contractului cu Clientul individual are loc în momentul depunerii comenzii.
3. În realizarea comenzii Clientul care plătește la livrarea va plăti imediat ce ajunge marfa, dar comenzile plătite prin transfer bancar sau prin intermediul sistemului electronic de plăți după înregistrarea plății Clientului în contul Magazinului.
4. Încheierea contractului cu Clientul corporativ are loc din momentul acceptării comenzii de către Magazin, care va informa Clientul în termen de 48 ore de la depunerea comenzii.
5. Realizarea comenzii Clientul plătitor la livrare va plăti imediat ce ajunge marfa după încheierea contractului, dar comenzile plătite prin transfer bancar sau prin intermediul sistemului electronic de plăți după încheierea contractului și înregistrarea plății Clientului în contul Magazinului.
6. Realizarea comenzii Clientul poate să depindă de realizarea plății totale sau o parte din valoarea comenzii sau obținerea limitei de credit a cumpărătorului cel puțin valoarea comenzii sau acordul Magazinului pentru trimiterea comenzii cu numerar la livrare (ramburs).
7. Expedierea mărfii din contract urmează în termenul specificat pe descrierea produsului, dar pentru comenzi compunse din mai multe produse în cea mai lungă perioadă în descrierea produselor. Startul termenului începe din momentul realizării comenzii.
8. Achiziționarea mărfurilor din contract este împreună cu selectarea de către Client a documentului de vânzare trimis ales de către Client felul de livrare indicat de către Client în comandă locul livrării lucrurilor, împreună cu dovada cumpărării, informații cu privire la dreptul de retragere din contract, modelul formularului de retragere din contract sau, cu consimțământul clientului, la alt durabil transportator.


VII. Modalități și costurile de plată

1. În funcție de alegera făcută de către Client una dintre modalitățile de primire sau livrare, definit în punctul VIII a Regulamentului, Magazinul acceptă următoarele modalități de plată pentru Mărfurile comandate de către Client:
I. În cazul alegerii metodei primire sau livrare - ridicare personală din depozitul Magazinului:
a) plata în numerar la casă
b) plata prin transfer bancar electronic în Contul bancar al Magazinului
c) plata tradițională prin transfer bancar în Contul Magazinului
d) plata prin cardul de credit – plătirea (Magazinul nu acceptă plata prin cardul de credit în magazinul staționar)
e) plata prin Paypal
II. în cazul alegerii metodei primire sau livrare - încredințarea livrării firmei Sendfast:
a) plata prin transfer bancar electronic în Contul bancar al Magazinului
b) plata tradițională prin transfer bancar în Contul Magazinului
c) plata prin cardul de credit
d) plata la ramburs (numerar la livrare)
e) plata prin Paypal
III. în cazul alegerii metodei primire sau livrare - încredințarea livrării altei firme transportatoare:
a) plata prin transfer bancar electronic în Contul bancar al Magazinului
b) plata tradițională prin transfer bancar în Contul Magazinului
c) plata prin cardul de credit.
2. În cazul fiecarei forme de plată Clientul este obligat să plătească suma totală datorată pentru Mărfurile comandate. Magazinul nu acceptă vânzarea în rate.
3. Efectuarea transferului bancar electronic sau tradiționalul transfer bancar poate duce la costuri suplimentare stabilite în listele de prețuri relevante ale instituțiilor implicate în aceste operațiuni.
4. Magazinul acceptă următoarele carduri de credit: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic. Plata prin cardul de credit este posibilă numai în cazul în care, dacă cardul posedat de către Client îi dă această posibilitate. Clientului ar putea fi obligat de a furniza date cu caracter personal (în care date la adresă, numărul, data de expirare, numărul CVV/CVC a cadului de plată) și și să efectueze alte acte necesare pentru a face o plată prin card de credit, precum și depunerea unei declarații de exprimarea consemțământului la prelucrarea datelor cu caracter personal, în conformitate cu normele relevante stabilite de către instituțiile implicate în aceste operațiuni.
5. Efectuarea plății prin intermediul serviciului Paypal poate duce la costuri suplimentare stabilite în listele de prețuri relevante ale instituțiilor implicate în aceste operațiuni.
6. Prin efectuarea plății prin transfer bancar, pentru ziua plății se recunoaște ziua înregistrării fondurilor în Contul bancar al Magazinului. În cazul plății PayPal și cu cardul de credit, pentru ziua plății se recunoaște ziua obținerii autorizației corectă a tranzacției. Dacă în termen de 7 (în cuvinte: șapte) zile din momentul trimiterii de către Magazin a mesajului pe e-mail „Pregătit pentru expediere / Gata pentru ridicare” în Contul bancar a Magazinului nu au fost înregistrate fondurilor pentru comanda depusă, Magazinul trimite la adresa dată de către Client un e-mail cu informația și rugămintea de a trimite pe adresa de e-mail a Magazinului office@zoofast.ro confirmarea transferului în termen de 2 (în cuvinte: două) zile. În cazul că nu se trimite de către Client confirmarea transferului în acest termen, Magazinul își rezervă dreptul de a se retrage din contractul vânzării prin trimiterea de către Magazin a declarației la adesa de e-mail dată de către client. Dacă după trimiterea acestei declarații în contul bancart a Magazinului au fost înregistrate fondurile provenite de la Client, Magazinul va restitui Clientului imediat.
7. Magaziunul își rezervă dreptul temporar sau permanent de a exclude posibilitatea de a alege anumite forme de plată menționate în punctul 1, în special din motive tehnice. Permisiunea aceasta nu are nici un efect la alegerea formei de plată efectuată de către Client înainte de data intrării în vigoare a modificării.

VIII. Modalitățile și costurile primirii sau livrării
1. Clientul poate alege următoarele modalități de primire sau livrăre a Mărfurilor comandate de către Client:
a) ridicarea personașă din depozitul Magazinului
b) încredințarea livrarii firmei Sendfast
c) încredințarea livrării altui transportator.
2. Ridicarea personală a Mărfurilor comandate de către Client este posibilă în depozitul Magazinului, de luni până vineri (cu excepția sărbătorilor legale) între orele 9:00-17:00. Clientul poate ridica Mărfurile comandate și să efectueze plata în numerar la casa Magazinului, situat în clădirea depozitului Magazinului în termen de 7 (șapte) zile lucrătoare din momentul trimiterii de către Magazin la Client mesaj prin e-mail - „Pregătit pentru expediere / Gata pentru ridicare”. În cazul nepreluării Mărfurilor de către Client în acest termen, Magaziunul își rezervă dreptul de a se retrage din contractul de vânzare prin trimiterea de către Magazin a declarației la adresa de e-mail dată de către Client.
3. Livrarea Mărfurilor comandate de către Client prin Sendfast se realizează în următoarele condiții:
a) În scopul de a realiza livrarea mărfurile comandate de către Client prin Sendfast, Clientul este obligat să încheie un contract separat pentru prestarea serviciilor de expediție internațional între Client și Sendfast cu sediul în localitatea Węgrzce Wielkie (cod poștal: 32-002), Kokotów 703, NIP: 6832085961, număr REGON: 361526515 prin efectuarea următorilor pași:
făcând alegerea modului ridicarea sau livrarea Mărfurilor comandate prin bifarea opției „încredințarea livrării firmei Sendfast”
completând corect formularul livrării prin darea datelor personale necesare (în acestea datele adresei) și adresa de e-mail sau exprimarea acordului de a folosi în scopul de încheierea contractului cu Sendfast datele introduse de către Client în formularul de înregistrare.
plasarea declarației că s-a luat la cunoștință conținutul Regulamentului de prestarea serviciilor de expediție internațional de către Sendfast sp. z o.o. sp.k. pentru Clienții Magazinului KRAKVET
exprimarea obligatorie a acordului cu privire la prelucrarea datelor personale a Clientului de către Sendfast în scopuri de realizarea contractelor a prestării serviciilor de expediție internațional, inclusiv accesul datelor personale a Clientului la alte persoane terți, care Sendfast va încredința efectuarea totală sau parțială a serviciilor de expediție internațional a mărfurilor transportate
Confirmarea finală va încheia contractul de prestarea serviciilor de expediție internațional prin depunerea declarației prin bifarea căsuței: „Încheierea contractului de prestarea serviciilor de expediție internațional înseamnă obligația de a plăti” și făcând clic pe „Depune comanda”
Trimiterea prin Sendfast la adresa indicată de către Client de e-mail  și adresa de e-mail a Magazinului: office@zoofast.ro  mesajul pe e-mail [„Regulamentul contractului cu firma Sendfast”]. Acest moment este considerat a fi momentul încheierii contractului de prestarea serviciilor de expediție internațional între Client și Sendfast.
4. Clientul este obligat să plătească costurile de livrare, care vor fi adăugate automat la suma datorată pentru cumpărarea Mărfurilor în Magazin care indiferent de greutatea Mărfurilor și alegerea de către Client a formei de plată:
a) la depunerea de către Client a comenzii în Magazin cu o valuare brută mai mică de 149,00 PLN (în cuvinte: una sută patruzeci și nouă zloți) sau 149,00 RON (în cuvinte:  una sută patruzeci și nouă lei) se va plăti 20,00 PLN (în cuvinte: douăzeci zloți) sau 20,00 RON (în cuvinte: douăzeci lei). Pentru sensul prezentei secțiuni a punctului din Regulament costul transportului este converit după o rată de conversie fixă de 1,00 PLN = 1,00 RON
b) la depunerea de către Client a comenzii în Magazin cu o valuare brută mai mare de 149,00 PLN (în cuvinte: una sută patruzeci și nouă zloți) se va plăti 1,00 PLN (în cuvinte: unul zlot) sau 1,00 RON (în cuvinte: unul lei), iar Clientului i se acordă de către Magazin reducere la comanda aplicată, descrisă in punctul V.4 a Regulamentului. Pentru sensul prezentei secțiuni a punctului din Regulament costul transportului este converit după o rată de conversie fixă de 1,00 PLN = 1,00 RON
5. Dispozițiile detaliate privind contractul de prestarea serviciilor de expediție internațional între Client ți Sendfast conține Regulamentul prestarea serviciilor de expediție internațional de către Sendfast sp. z o.o sp.k. pentru Clienții Magazinului KRAKVET face parte integrantă din prezentul contract.
6. Clientul poate încredința altui terț ales de către el livrarea, expedierea sau transportarea mărfurilor cumpărate în Magazin în condițiile definite de către acesta. Clientul este obligat să-ți plătească costul livrării, expedierii sau transportul în conformitate cu prețurile și condițiile stabilirii plății definite de către terțul ales. Clientul efectuează toate activitățile legate în detaliu de găsirea și încheierea adecvatului contract de transport sau contractul dat pe propria raspundere. În scopul alegerii modului incredințarea livrării altui transportator, Clientul ar trebui să facă următorii pași:
a) făcând alegerea modului de primire sau livrare a Mărfurilor comandate prin bifarea opțiunei „încredințez livrarea altui transpportator”
b) confirmarea finală la plasarea incredințată livrarea altui transportator de către plasarea declarației prin bifarea căsuțței: „Încredințez livrarea altui transportator înseamnă obligația plății conform cu lista prețurilor a transportatorului ales” și făcând clic pe „Depuneți comanda” - costul livrării nu vor fi adăugate la suma datorată pentru Mărfurile cumpărate în Magazin.
c) reprezentantul altui transportator poate ridica Mărfurile comandate din depozitul Magazinului de luni până vineri (cu excepția sărbătorilor legale) între orele 9:00-17:00, în termen de 7 (șapte) zile lucrătoare din momentul trimiterii de către Magazin la Client mesajul pe e-mail - „Pregătit pentru expediere / Gata de ridicare” Clientul sau cel ales transportator de către Client ar trebui să contacteze Magazinul în scopul de a hotărî exact termenul de didicarea Mărfurilor comandate la telefonul la numărul 373746112  sau trimițând la Magazin un mesaj pe e-mail la adresa office@zoofast.ro .În zacul neridicării Mărfurilor de către reprezentantul altui transportator în acest termen, Magazinul îți rezervă dreptul să se retragă din contractul de vânzare prin trimiterea de către Magazin o declarație la adresa  de e-mail dată de către Client.
7. Riscul pierderii accidentale sau deteriorerea Mărfurilor cumpărate trece la Client în momentul:
a) darea Mărfurilor Clientului în depozitul Magazinului, în cazul alegerii de către Client modul ridicării sau livrării implicând la ridicarea personală din depozitul Magazinului
b) darea Mărfurilor angajatului Sendfast sau altui transportator, în cazul alegerii de către Client modul ridicării sau livrării implicând la încredințarea livrării firmei Sendfast sau încredințarea livrării altui transportator.
8. Înmânarea Mărfurilor altei persoane decât Clientului este posibilă numai pe baza unui act scris, împuternicit cu numele de către Client pentru primirea Mărfurilor.



IX. Dreptul de retragere din contract

1. 1. Clientul individual, are dreptul în baza art. 27 Legea consumatorului  dreptul de a se retrage din contractul încheiat la distanță, fără să precizeze motivele și fără a suporta costuri, cu excepția costurilor prevăzute în art. 33, art. 34 Legea  consumatorului.
1. Termenul de retragere din contractul încheiat la distanță este de 14 zile din momentul livrării de bunuri, și de comportarea termenului ajunge trimiterea declarației înainte de expirarea acestuia.
2. Declarația de retragere din contractul Clientului individual poate fi depus pe formularul, care model este prevăzut în anexa nr 2 din Legea  consumatorului, pe un formular disponibil la adresa krakvet.pl/formularz-zwrotu sau într-o altă formă scrisă în conformitate cu Legea consumatorului.
3. Magazinul permite posibilitatea depunerii declarației de retragere din contract în forma de- mail sau telefon.
4. Magazinul imediat confirmă Clientului pe e-mail (dat la încheierea contractului și altul în cazul că a fost dat în depunerea declarației) primirea declarației de retragere din contract.
5. În cazul retragerii din contract, contractul este considerat nul.
6. Clientul individual are obligația să returneze lucrurile Magazinului imediat, dar nu mai târziu de 14 zile din ziua, în care s-a retras din contract. Pentru respectarea termenului ajunge trimiterea lucrurilor înainte de expirarea acestora.
7. Clientul individual trimite lucrurile care sunt obiectul contractului, din care iese pe propria cheltuială și risc.
8. Clientul individual nu suportă costurile de furnizare a conținutului digital, care nu sunt stocate pe un suport material, dacă nu si-a dat acordul la indeplinirea declarației înainte de sfârșitul termenului de retragerea din contract sau nu a fost informat despre pierderea dreptului său dreptul de retragere din contract în momentul cînd își dă acordul sau întreprinzătorul nu a oferit confirmarea în conformitatea  cu art. 15 leg. 1 și art. 21 leg. 1. Legea consumatorului.
9.  Clientul individual este responsabil pentru diminuarea valorii lucrurilor care subiectul contractului și fiind rezultatul folosirii din ele în modul depășirii dincolo de ceea ce este necesa pentru a stabili caracterul, caracteristicile și funcționarea lucrurilor.
10. Magazinul imediat, nu mai târziu de termenul de 14 zile din ziua primirii declarației de retragerea din contract prezentată de către Client va restitui  Clientului  individual toate plățile efectuate de către el, inclusiv costurile de livrarea lucrurilor, dar dacă Clientul individual ą ales metoda de livrare alta decât cea mai ieftină simplă metodă de livrare oferită de către Magazin, Magazinul nu returnează Clientului individual costurile suplimentare în conformitate cu art 33 Legea consumatorului.
11.  Magazinul va face restituirea plății utilizând aceiași metodă de pată, care a fost folosită de Clientul individual, cu excepția că, Clientul individual își dă cordul la altă metodă de plată, care nu are nici un cost suplimentar pentru el.
12. Magazinul poate să se abțină cu returnarea plății primită de la Clientul individual până în momentul primirii lucrurilor înapoi sau livrarea de către Clientul individual dovada lui de trimitere, în conformitate cu aceasta, care eveniment se întâmplă mai întâi.
13.  Clientul individual în conformitate cu art 38 Legea consumatorului nu are greptul de a se retrage din contract:
     - în care prețul sau salariul depinde de fluctuațiile de pe piața financiară, pe care Magazinul nu exercită controlul, și care pot avea loc înainte de termenul limită de retragerea din contract;
    -  în care obiectul prestării este lucru non-prefabricate, fabricate în conformitate cu specificațiile consumatorului sau folosesc la satisfacerea nevoilor sale individuale;
    - în care obiectul prestării este lucru dispersabil rapid deteriorabil sau având un scurt termen valabilitate de folosire;
    - în care obiectul prestării este lucru livrat într-un ambalaj sigilat, care după deschiderea ambalajului nu poate fi returnat din cauza de protecției sănătății sau din metode de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
    - în care obiectul prestării sunt lucruri, care după livrare, din cauza naturii lor, rămân inseparabil legat cu alte lucruri;
    - în care obiectul prestării sunt înregistrări audio sau vizuale sau programe de calculator livrate într-un pachet sigilat, acă ambalajul a fost deschis după livrare;
    - pentru furnizarea conținutului digital, care nu sunt stocate pe un suport material, dacă îndeplinește prestarea începută cu exprimarea acordului Clientului individual înaintea termenului limită de retragerea din contract și după informarea lui de către operator de pierderea dreptului de retragerea din contract;
    - despre livrarea ziarelor, periodice sau reviste, cu excepția contractului de abonament.


X. Garanție

1. Magazinul în baza art. 558§1 din Codul civil exclude complet responsabilitatea pentru Clienții de la titlu defectelor fiizice și juridice (garanție).
2. Magazinul are responsabilitatea pentru Clientul individual pe baza descrisă în art. 556 din Codul civil și următoarele pentru defecte (garanție).
3. În cazul contractului cu Clientul individual dacă defectul fizic a fost găsit înaintea sfârșitul anului din momentul dării lucrurilor, se consideră, că aceasta a existat în momentul trecerii pericolului la Clientul individual.
4. Clientul individual dacă lucrul vândut are un defecty, puteți să:
a)     depuneți o declarație cu cererea de reducerea prețului;
b)     depuneți o declarație de retragerea din contract;
doar dacă Magazinul imediat și fără inconveniente nejustificate pentru Clientul individual înlocuiește lucrul defect gratuit de la defecte sau elimină defectul. Dacă totuși lucrul a fost deja schimbat sau reparat de către Magazin sau Magazinul nu este mulțumit obligația schimbării lucrurilor gratuit de defect sau eliminarea defectului, nu are dreptul său dreptul de schimbarea lucrului sau eliminarea defectului.
5. Clientul individual, poate în schimb propunerea de către Magazin îndepărtarea defectului necesită schimbul lucrurilor gratuit de defecte sau în loc schimbarea lucrurilor necesută eliminarea defectului, doar dacă aprovizionarea lucrurilor cu respectarea cu contractul în modul ales de către Clientul individual este imposibil sau sau necesită costuri excesive în comparație cu metoda propusă de către Magazin, în care atunci când evaluează aceste costuri să ia în considerare valoarea lucrurilor fără defecte, felul și importanța defectelor constatate, si de asemenea se ia în considerare inconvenientul, la care ar fi supus Clientul la alt fel de satisfacere.
6. Clientul individual nu se poate retrage din contract în cazul în care defectul este irelevant .
7. Clientul individual în cazul în care lucrul vândut are un defect poate, de asemenea:
a)     necesită schimbul lucrurilor eliberat de defect;
b)     necesită eliminarea defectelor.
8. Magazinul este obligat să înlocuiască lucrul defect de fără defect sau elimine defectul într-un timp rezonabil fără inconveniente nejustificate pentru Clientul individual.
9. Magazinul poate refuza cererea de recompensare a Clientului individual, dacă aducerea în respectarea cu contractul lucruri defecte în felul ales de către cumpărător este imposibil sau în comparație cu al-doilea mod posibil cucând la respectarea cu contractul necesită costuri excesive.
10.  În cazul, dacă lucrul defect a fost instalat, Clientul individual poate solicita de la Magazin demontarea și reasamblarea după înlocuirea schimbării a părții defecte sau eliminarea defectului, cu toate acestea este obligat să suporte o parte din existența costurilor care depășesc prețul lucrului vândut sau poate solicita de la Magazin plata unei părți a costurilor de demontarea și reasamblarea, până la prețul lucrurilor vândute. Dacă nu va executa obligația de către Magazin , Clientul individual este autorizat să execute aceste activități pe cheltuiala și riscul Magazinului.
11. Clientul individual, care își exercită atribuțiile în titlul garanție, este obligat pe chetluiala Magazinului să furnizeze lucrul defect pe adresa de reclamație, dar dacă pentru felul lucrurilor sau metoda ei de montare livrarea lucrului de către Clientul individual ar fi extrem de dificil, Clientul individual este obligat să înnapoieze lucrul Magazinului în locul, în care lucrul se află. În caz de nerespectarea obligației de către Magazin Clientul individual este autorizat să returneze lucrurile pe costul și riscul Magazinului.
12. Costurile înlocuirii sau reparare le suportă Magazinul, cu excepția situației descrise în pct  IX sub punctul 9.
13. Magazinul este obligat să accepte de la Clientul individual lucrurile defecte în cazul schimbării lucrurilor pentru înlocuirea defectului sau retragerea din contract.
14. Magazinul în termen de paisprezece zile răspunde la:
a)            declarația despre cererea reducerii prețului;
b)     declarația de retragere din contract;
c)     solicitarea schimbării lucrurilor fără defecte;
d)     solicitarea eliminării defectelor.
În caz contrar se crede, că s-a considerat pentru justificarea declarațiilor sau cererile Clientului individual.
15. Magazinul răspunde de titlul de garanție, dacă defectul fizic se găsește înainte de expirarea a doi ani din momentul înmânării lucrurilor Clientului individual, iar dacă subiectul vândut este lucru folosit înainte de sfîrșitul anului din momentul înmânării lucrurilor Clientului individual.
16. Revendicarea Clientaului individual pentru eliminarea defectelor sau înlocuirea lucrurilor vândute fără defecte expiră după un an, de la data din ziua descoperirii defectului dar nu mai devreme decât înainte de expirarea celor doi ani din momentul înmânării lucrurilor Clientului individual, iar dacă subiectul vândut este lucru folosit înaintea termenului de un an din momentul înmânării lucrului Clientului individual.
17. În cazul, când definit de către Magazin  sau producător perioada de valabilitate a lucrurilor de folosință se încheie după expirarea a doi ani din momentul înmânării lucrurilor  Clientului individual, Magazinul răspunde de titlul garanției pentru defectele fizice ale lucrurilor declarate înaintea sfârșitului acestei perioade.
18. În ceea ce privește definite în punct X pkc 15-17 Clientul individual poate depune declarația de retragere din contract sau reducerea prețului din cauza defectelor fizice a lucrurilor vândute, iar dacă Clientul individual a cerut înlocuirea lucrului defect sau eliminarea defectului, startul termenului de depunerea declarației de retragerea din contract sau reducerea prețului începe din momentul ineficace de terminare a termenului de schimbarea lucrului sau eliminarea defectului.
19. În cazul unei anchete în fața instanței sau instanța de arbitraj una din competențele din titlul garanției termenul de efectuarea altor drepturi, au dreptul Clienții individuali din acest titlu, se suspendă până la finalizarea procedurii. Respectiv se aplică, de asemenea procedurile de mediere, precum și data executării oricăror altor drepturi prevăzute de garanție drepturile Clientului individual, începe să se ruleze din ziua refuzului de către instanța de judecată aprobare a acordului de decontare înaintea mediatorului sau finalizarea ineficiente de mediere.
20. Pentru efectuarea competențelor din titlul garanției pentru defecte juridice a lucrurilor vândute se folosește în punct X sub punct 15-16, cu excepția că startul termenului începe din ziua, în care Clientul individual a aflat de o existența defectului, iar dacă Clientul individual a aflat de existența defectului doar ca efect a acțiunii o a treia persoană– din ziua, în care hotărârea pronunțată în litigiu cu persoana a treia a devenit definitivă.
21. Dacă din cauza lucrului cu defecty Clientul individual a depus declarația de retragerea din contract sau reducerea prețului, el poate solicita despăgubiri pentru daune, care a suferit prin aceasta, că a încheiat contract, neștiind de existența defectelor, chiar daca paguba a fost consecința unor circumstanțe, pentru care Magazinul nu este responsabil, în special poate solicita rambursarea costurilor încheierea contractului, costurile de primire, transportul, depozitatrea și asigurarea lucrurilor, rambursarea dcheltuielile efectuate până în prezent, în care nu a abordat beneficiile lor, și nu a primit rambursarea de la persoana a treia și rambursarea cheltuielilor de judecată. Aceasta nu aduce atingere dispozițiilor obligația de a oferi compensații pe principii generale.
22. Trecerea oricărui termen de descoperirea unui defect nu exclude exercitarea competențelor din titlul garanției, în cazul în care Magazinul ascunde în mod fraudulos defectul.

XI. Politica de confidențialitate și securitatea datelor personale

1. Administratorul bazei datelor personale furnizate de către Client este Magazinul.
2. Magazinul se angajează la protecția datelor personale în conformitate cu Legea privind protecția datelor personale din ziua 29 august 1997 anul și Legea cu privire la serviciile pe calea electronică din ziua 18 iulie 2002 anul. Clientul dând atunci când depune comanda datele personale ale lui în Magazin îți dă acordul la prelucrarea lor de către Magazin în scopul realizării comenzii depuse. Clientul are în orice moment posibilitatea de a  vedea, de a corecta, de a actualiza si de a șterge datele personale.
3. Regulile detaliate adunate, prelucrarea și stocarea datelor personale utilizate în scopul realizării comenzilor de Magazin de au fost descrise în politica de confidențialitate, care pot fi găsite la adresa: http://www.krakvet.pl/security.php

XII. Securitatea folosită de către Magazin

1. În scopul de a proteja toate datele Clienților introduse prin intermediul paginii de Internet a Magazinului, Magazinul folosește următoarele tehnici de securitate:
a) contul administratorului protejat prin parolă. Doar la acest cont au acces la toate datele personale.
b) contul utilizatorului protejat prin parolă. Este posibil să se schimbe/să se citească numai propriile date (nu a altui utilizator).
c) Jurnalul de evenimentr – sistemul de autentificare (înscrierea la autentificare) când utilizatorul a rămas înregistrat, cine și când ultima dată a schimbat datele personale ale utilizatorului.
d) create sunt copii de rezervă a datelor personale, care sunt păstrate într-un loc incapabil să ajungă pe mâini nepotrivite.
e) suplimentare asigurări în formă de conectare și parola necesare pentru a vă conecta în sistem
f) Sistemul limitează drepturile de acces la fișiere și directoare de pe server
2. Tranzactiile realizate folosind cardurile de plată [și prin transfer bancar electronic] sunt autorizate în colaborare cu serviciul eCard - transmisie sunt criptate și puse în aplicare cu o conexiune securizată (SSL 256+ bit).
3. În cazul realizării tranzacției prin transfer bancar electronic tranzacția aceasta poate fi efectuată în interfață bancar electronic banca sprijină contul Clientului și lângă folosirea tehnice de securitate definite de către această bancă.

XIII. Prevederi finale
1. Nici una din prevederile acestui regulament nu are ca scop încălcarea dreptului
Clientului. Nu poate fi deasemenea în acest fel interpretat, ca și în cazul nerespectării oricărei părți din regulament cu legea aplicabilă a Magazinului declarată absolut subordonată și aplicarea acestei legi în locul contestat prevederii regulamentului.
2. Despre modificările regulamentului și sfera lor inregistrați Clienții vor fi informați prin calea electronică (la indicată adresă în momentul înregistrării sau comanda de e-mail). Notificarea va fi trimisă cu cel puțin de 30 zile înainte de intrarea în vigoare a noului regulament. Schimbările cor fi introduse în scopul de a adapta regulamentul la obligațiile statutului juridic.
3 versiunea regulamentului este întotdeauna la dispoziție pentyru Clienți în fila regulamentului (krakvet.pl/regulamin). În timpul realizării comenzilor și pe toată durata care urmează vînzarea Clientul obligația regulamentului acceptat de către el la depunerea comenzii. Cu excepția cazului, când Clientul îl consideră mai puțin favorabil decât actualul și informează Magazinul despre alegerea actuală ca aplicat.
4. În cazurile care nu sunt reglementate prezentul regulament se aplică legile adegvate în vigoare. Litigii, dacă Clientul își exprima o astfel de dorință, se rezolvă prin calea procedurilor de mediere sau instanța de arbitraj. În ultimă instanță cazul este rezolvat de tribunal corect local și la obiect.


Uniunea Europeană

„Compania Krakvet pune în aplicare un proiect co-finanțat de Uniunea Europeană,
 Faza II-Punerea în aplicare a Planului de dezvoltarea exportului în cadrul acțiunii 6.1 Pașaport pentru export axa prioritară 6
Economia poloneză pe piața internațională Programul Operațional Economie Inventatoare 2007-2013


Valoarea proiectului: 147 246,00 net.
Valoarea subvenției: 50% costul net, adică 73 623 zł. Perioada de punere în aplicare: 01.10.2011-31.12.2012”
„Subvențiile pentru inovații”. Inventin în viitorul vostru”.
 

IMAGE_BUTTON_CONTINUE
Sfaturi pentru proprietarii de câini și pisici | F.A.Q. | Regulamentul magazinului | Reclamații și restituire | Costul şi forma de livrare | Contact | Despre noi | Regulamentul promoției | Site Map | Câini | Pisici | scimb valutar in zloți | 100% satisfacție sau returnarea banilor!
De chat

Va rugam alegeți Chat-ul