Reclamații și restituire

 

  Reclamaţii şi restituire:

  • Toate produsele noastre sunt de brand nou şi acoperite de garanţie a producătorului, importatorului sau distribuitorului, în cazul în care acest produs are o garanţie.

  • Magazinul nu este responsabil pentru pagubele rezultate din utilizarea incorectă a mărfurilor. Răspunderea pentru daunele rezultate din funcţionarea necorespunzătoare a echipamentelor, folosite în conformitate cu instrucţiunile, stabileşte condiţiile în garanţie producător, importator sau distribuitor de bunuri(mărfuri).

  • În cazul în care bunurile livrate au defecte, clientul are dreptul de a primi mărfa cu scoaterea celui defect, si să înlocuiasca cu un nou exemplar, fără defect. Constatarea defectuluit apartine producătorului, distribuitorului sau importatorului. În cazul în care aveti un produs defect, vă rugăm, după un contact telefonic sau prin e-mail cu magazinul să trimiteți la adresa noastră de difuzare produsul defect. După obţinerea avizului de producător, distribuitor sau importator vă rambursăm costul de achiziţionare sau schimbăm produsul cu unul nou. Aceste reclamații sunt acceptate în termen de 14 zile lucrătoare.

  • Reclamațiile din cauza diferenţelor care rezultă din apariţia mărfurilor de pe web, de exemplu, diferite setări ale monitorului nu sunt incluse.

  • Clientul are dreptul de a restitui produsele sigilate primite în termen de 10 zile de la primirea lor, în conformitate cu Legea din 2 martie 2000 "privind protecţia si drepturile consumatorilor şi responsabilitate (...)", Nr 22, poziția 271. Restituirea bunurilor se face pe cheltuiala reclamantului. În conformitate cu articolul 7 punctul 1 w.w. Legea condiției acceptării restituirii, va fi alăturată o declarație scrisă (scrisoare recomandată), în termen de 10 zile de la renunțarea produsului. În plus, o copie a documentului care confirmă data de livrare a mărfurilor şi o copie a documentului ce confirmă achiziţia.

  • Rambursarea sumei plătite pentru mărfurile restituite se face prin virament în contul bancar specificat în termen de 7 zile de la data livrării la sediul companiei Krakvet.

  • Toate mărfurile expiediate vă rugăm să le trimitiți pe adresa poștală a magazinului:

Krakvet Shop sp. z o.o., Kokotów nr 703, 32-002 Węgrzce Wielkie, lângă Cracovia, Polonia.

  • Recipientele pentru hrană primite cadou nu sunt acceptate la reclamații.

  • Nu acceptăm propriile mărfuri trimise la noi pentru livrare.

  • Când primiţi marfa, verificați starea şi conţinutul pachetului in fața curierului. Curier este obligat să facă o astfel de verificare. În caz de defect sau de neconformitate a bunurilor din contractul de comandă, curierul face asa numitul-proces verbal al daunelor.
    Baza reclamației este trimiterea a procesului verbal la adresa de e-mail
    office@zoofast.ro sau prin fax la 0048 12 398 18 47.

Regulamentul magazinului | F.A.Q. | Sfaturi pentru proprietarii de câini și pisici | Reclamații și restituire | Costul şi forma de livrare | Contact | Despre noi | Regulamentul promoției | Site Map | Câini | Pisici | scimb valutar in zloți | 100% satisfacție sau returnarea banilor!
De chat

Va rugam alegeți Chat-ul