F.A.Q

 

1. Ce beneficii primesc dacă depun comanda pe pagina www.zoofast.ro?

- posibilitatea de a profita de reduceri pentru clienții permanenți de 3%
- garanția de cea mai bună calitate și întotdeauna produse de marcă
- posibilitatea de a urmări modificările statusului actual a comenzii
- posibilitatea de a primi un newsletter cu promoțiile atractive

 

2. Cât voi plăti pentru livrare ?

La o comandă de peste149 lei transport gratuit. Detalii in rubrica COSTUL SI FORMA DE LIVRARE (podlinkowane) La o comandă mai mică de 149 lei va fi perceput costul de livrare de 20 lei.

 

3. Care este timpul de livrare ?

99% din commenzile Clienților noștri sunt realizate în termen de 72h din momentul depunerii comenzii sau inregistrarea plății în contul nostru bancar. Comenzile sunt realizate în ordinea intrării lor în magazin. În cazul în care disponibilitatea produsului comandat este limitat temporar sau articolul comandat a fost vândut timpul de livrare poate fi extins la 8 zile lucrătoare. În acest caz, veți fi informat imediat asupra situației de către consultanții noștri.

 

4. Cum procedăm să facem o comandă?

După adăugarea produsului în coș completați formularul cu adresa de livrare, selectați o formă convenabilă de plată. La adresa de e-mail specificată veți primi confirmarea comenzii, în care va fi inclus numărul comenzii și toate detaliile tranzacției.

 

5. Cum voi fi informat cu privire la data trimiterii comenzii?

În momentul de trimiterea pachetului la adresa de e-mail indicată va fi trimis un e-mail cu numărul pachetului.Stadiul actual al transportului poate fi verificat pe firma de curierat DPD (podlinkować). Numărul de pachet este activ pe pagina firmei de curierat după 3-4 zile lucrătoare din momentul expedierii comenzii din magazinul nostru din Polonia. Numai atunci este posibil urmărirea pachetului pe pagina de internet a curierului. Acest lucru se datorează locației magazinului Zoofast în Polonia.

 

6. Ce facem în cazul când pachetul a fost deteriorat în timpul transportului?

După primirea pachetului și descoperirea daunelor, dacă este posibil, vă rugăm să scrieți un proces verval de daune cu curierul care dă pachetul (posesia procesului verbal accelerează timpul de începerea reclamației). De asemenea, vă rugăm să trimiteți imediat un mesaj pe e-mail la adresa office@zoofast.ro conținând numărul de comandă și o scurtă descriere a problemei, cu fotografii ale mărfurilor deteriorate. Reclamația dumneavoastră va fi examinată de către noi în cel mai scurt timp posibil.

 

7. Dacă în cazul greșelii sau o problemă cu plata puteți singur să anulați comanda?

Dacă ați făcut o greșeală, încercare nereușită de plată sau în alte circumstanțe, fortand anularea comenzii vă rugăm să contactați serviciul clienți la următoarea adresă de e-mail office@zoofast.ro sau telefonic 0373746112.

 

8. Puteți schimba adresa de livrare după depunerea comenzii?

Dacă este necesară schimbarea adresei vă rugăm contactați serviciul clienți la următoarea adresă de e-mail office@zoofast.ro sau telefonic 0373746112. Vă rugăm să rețineți, de asemenea, că o astfel de schimbare nu poate fi întotdeauna posibilă, acest lucru depinde de starea comenzii dumneavoastră.

 

9. Ce faceți în cazul în care veți găsi o ofertă mai ieftina decât ceea ce avem noi?

Dacă aflați un magazin care vinde același produs la un preț mai mic (inclusiv costurile de livrare), noi vă vindem cu 2% mai ieftin decât magazinul indicat - la noi intotdeauna cumperi CEL MAI IEFTIN! Link-ul la mai ieftina ofertă artrebui ar trebui să fie plasat în comentariul comenzii.

 

10. Cum ppot să mă abonez sau să mă dezabonez din newsletter ?

Conectați-vă pe pagina www.zoofast.ro în rubrica „ CONTUL MEU” găsiți informații cu posibilitatea salvării sau dezabonării de la newsletter-ul nostru.

Sfaturi pentru proprietarii de câini și pisici | F.A.Q. | Regulamentul magazinului | Reclamații și restituire | Costul şi forma de livrare | Contact | Despre noi | Regulamentul promoției | Site Map | Câini | Pisici | scimb valutar in zloți | 100% satisfacție sau returnarea banilor!
De chat

Va rugam alegeți Chat-ul